Šeštadienio žygis Montana el Cedro

ŽygiaiLankytinos vietos

Šeštadienį prieš Velykas išsiruošėme į žygį maršrutu, kuris buvo aprašytas kaip lengvas ir tinkamas bet kokio amžiaus žygeiviams. Pirmoji žygio dalis iš tiesų tokia ir buvo – ėjome Teidės nacionaliniame parke esančios milžiniškos kalderos Las Cañadas pakraščiu, grožėdamiesi lavos laukais ir didinga Pico Viejo bei Teidės ugnikalnių panorama. Takas netrukus pasuko aukštyn, teko kopti į kalderą juosančių kalnų grandinę. Užkopus apie 100 metrų, nutarėme pasidalinti: stpriausieji ryžosi kopti aukštyn, iki pat El Cedro viršukalnės, o tie, kas nenorėjo iššūkių, pasuko kitu taku atgal, link automobilių.

Kylant link viršukalnės takas netrukus visiškai dingo, teko orientuotis tik pagal GPS signalus ir savo nuojautą. Vis tik sėkmingai pasiekėme viršūnę, kur atsivėrę vaizdai iškart privertė pamiršti išlietą prakaitą. Pico Viejo ir Teidė plytėjo tiesiai prieš mus, lengvai apsigaubusios miglos šydu, į vakarus matėsi visa Tenerifės kurortinė pakrantė, o rytose ir pietuose vilnijo debesų jūra. Paaikčioję ir iki soties prisifotografavę pasukome atgal. Nusileisti galėjome tuo pačiu taku, tačiau pasirinkome Wikiloc rekomenduotą nusileidimo maršrutą. Vėl teko brautis per mišką be jokio tako, atidžiai žiūrint sau po kojomis, tačiau, laimei, visi sėkmingai grįžome.

Ačiū visiems dalyvavusiems ir įveikusiems šį ne tokį jau ir lengvą maršrutą. Reikia paminėti, kad šįkart jauniausiam dalyviui buvo vos 5 metukai, o vyriausiai žygevei – net 81 metai.

Atskira padėka Margaritai, kaip įprastai įamžinusiai žygio akimirkas nuotraukose ir nuotaikingame video.