Žygis į Los Silos

zygis los Silos renginiai Atostogos Tenerifeje lietuviu bendruomene (10)ą

Žygis Erjos - Cuevas Negras - Los Silos

Maršruto ilgis apie 6 km, trukmė apie 2-2,5 val, klasifikuojamas kaip vidutinio sunkumo.

Vieta:

Kaip daugelis žino, Tenerife yra turtinga pažintinių takų, vieni jų paprasti ir lengvi, tinkami eiti su vaikais, kiti sudėtingesni, o yra ir tokių, kuriuos ryžtasi žygiuoti tik drąsiausi. Šiandien noriu su jumis pasidalinti informacija apie sudėtingesnį, tačiau tikrai vertą dėmesio, pažintinį taką. Kelionę pradėjome nuo Erjos miestelio, automobilį palikome stovėjimo aikštelėje. Kadangi kelias yra oficialus, visur yra žymėjimai. Pasirinkome ( Cuevas Negras ) Los Silos kryptį ir pradėjome kelionę. Visos kelionės metu leidomės nuo kalno, todėl kelionė į Los Silos, labai sudėtingas,   įveikėme apie 6 km. ( Tiek trunka kelionė į vieną pusę) . Nuo Los Silos yra keli skirtingi būdai grįžti prie automobilio, pirmas nuo Los Silos grįžti autobusu, antrasis rinktis pilną trasą ir įveikti dar 12 km kelio kita kalno puse, kuri taip pat yra oficiali su žymėjimais, arba  tiesiog pasirinkti trečia būdą, apsisukti ir grįžti atgal. Tačiau nepamirškite, kad visą kelią teks kopti į kalną. Vien nusileisti užtrukome 2 -2, 5 val. Tad grįžti atgal dar reikėtų apie 4 val. ,tad susiplanuokite kelionę visai dienai.

Tik prasidėjus kelionei praėjome šiuo metu žydinčius alijošius, negalėjome nesižavėti ryškiai oranžiniais žiedynais. Paėjus šiek tiek pieva primenančiu taku įžengėme į mišką, pilna augmenijos ir žalumos, šiuo metu žydi keletas skirtingų augalų, todėl miškas atrodo dar įspūdingesnis. Pakelėje praeisite keletą apleistų namų, o pasibaigus miškui prieisite dar vieną nuorodą, kuri nurodo,kad įveikėte kažkur pusę kelio iki  Los Silos miestelio. Pagal planą, dėl laiko stokos ties tuo tašku planavome apsisukti, ir grįžti link automobilio, tačiau smalsumas ir noras pamatyti, kas slypi už posūkio, suviliojo keliauti toliau. Mūsų smalsumas pasitvirtino, buvome apdovanotos įspūdingu vaizdu,  atsivėrė Cuevas Negras uolos. Vaizdo neįmanoma apsakyti žodžiais ar perteikti nuotraukose, tokia gamtos didybė gniaužia kvapą. Pasidarę keletą nuotraukų nusprendėme keliauti į priekį. Kelias iki pat Los Silos miestelio leidžiasi žemyn, pakelėje grožėjomės gamta, atsivėrusiu vandenyno vaizdu ir bananų plantacijomis, tvorų sienos apsivijusias žydinčiais vijokliais, praėjome mielą mažą upelį. Los Silos miestelis mažytis, tačiau labai jaukus, su balta gražia bažnyčia ir centrine aikšte kurioje įsikūrusi kavinė, kurioje atsigėrėme labai skanios kavos. Čia mūsų kelionė ir baigėsi.

Išvada - kelias tikrai vertas dėmesio, tačiau reikalauja ištvermės ir laiko, norint pamatyti tik Cuevas Negras uolas, paprasčiau būtų kopti nuo Los Silos miestelio, atstumas šiek tiek mažesnis, ir sutaupysite laiko bei jėgų, tačiau, visgi jei turite laiko ir noro, keliaukite visą taką ir patirkite daug įspūdžių.