Žygis Taborno uolos link

Zygiai, ka aplankyti Tenerifeje

Žygiuosime Anagos kalnų keteromis, aplink didingą Taborno uolą, dar vadinamą "Tenerifės Materhornu".

Maršruto ilgis apie 4 km, tikėtina trukmė - 1,5-2 valandos.

Šeštadienį susirinkome žygiui Taborno kaimelyje, prie bažnytėlės. Gidas trumpai papasakojo apie kaimelį (buvo gyvenama dar guančų laikais, dabar jame vos 88 gyventojai), pačią bažnytėlę, apie tai, ko tikėtis žygyje ir išsiruošėme į kelią.

Einant per kaimelį, smalsu buvo pamatyti, ką augina vietiniai gyventojai. Soduose bei daržuose matėsi moliūgai, čili pipiriukai, bulvės, įvairių citrusinių vaisių medžiai. Vos tik už nugarų liko paskutinis kaimo namelis, išėjome į apžvalgos aikštelę, kur visi puolėme traukti telefonus ir fotografuoti atsivėrusias vandenyno platybes. Tokių panoraminių vaizdų tą dieną prisižiūrėjome iki soties, bent jau kol dangaus neaptraukė debesys. Turbūt įspūdingiausia vieta buvo ant siauro takelio ant pačios keteros, jungiančios kaiimą su mūsų kelionės tikslu - Taborno uola. Ir į kairę, ir į dešinę statūs šlaitai leidosi žemyn į svaiginamo gylio tarpeklius, tolumoje matėsi žali slėniai ir vandenyno tolumos. Vos tik pamatę pačią uolą irgi visi puolėme ją fotografuoti. Supratome, kodėl ji vadinama Tenerifės Materhornu – uolos forma tikrai išskirtinė.

Po geros valandos sustojome atsipūsti ir užkąsti oloje, kuri, pasak gido, buvo naudojama ožkoms suvaryti. Beje, nemažai ožkų su ožiukais matėme erdviame aptvare, išeidami iš kaimelio.

Vos pasiekėme Taborno uolos papėdę, tarsi iš niekur atsiradę mus apsupo debesys. Lengva dulksna maloniai atvėsino jau spėjusias suprakaituoti kaktas. Tačiau debesys tankėjo, dulksna netrukus sušlapino takelį ir lengvas pramoginis pasivaikščiojimas ėmė virsti kalnų išbandymu kai kuriems netinkamai apsiavusiems žygeiviams, kurie ėmė slidinėti ant šlapių akmenų. Pro tankius debesis nebesimatė nei vandenyno, nei pačios uolos, nei tolėliau atitrūkusių žygeivių. Kai kurie ėmė jaudintis, kaip rasime taką grįžti, tačiau viskas baigėsi laimingai – gidas saugiai mus parvedė į kaimelį ir pasiūlė vietinėje užeigoje paskanauti kanarietiško šviežios ožkienos troškinio. Sušlapę, šiek tiek išsipurvinę, tačiau laimingi kirtome gardų troškinį ir jau tarėmės, kurie esime į žygį ateinantį šeštadienį.

Žygis aplink Taborno uolą Tenerife ka aplankyti 1 Žygis aplink Taborno uolą Tenerife ka aplankyti 1 Žygis aplink Taborno uolą Tenerife ka aplankyti 1 Žygis aplink Taborno uolą Tenerife ka aplankyti 1 Žygis aplink Taborno uolą Tenerife ka aplankyti 1 Žygis aplink Taborno uolą Tenerife ka aplankyti 1